Velkommen til Norges Kaninforening!

<mulig endring av denne teksten> Norges Kaninforening er en interesseorganisasjon for å fremme kunnskap om kaniner. Norges kaninforening vil jobbe for å øke den faglige kunnskapen hos alle som har befatning med arten. Vi søker å bedre kaniners velferd ved å gi informasjon om godt kaninhold til alle som lever med kanin, i tillegg vil vi bedre kunnskapsnivået til veterinærer, dyrebutikker, myndigheter og aktuelle tilsyn og organisasjoner. Foreningen arbeider over hele landet.
Meningsløs nakenkritikk

Replikk i NRK Ytring av nestleder Hege Johansen, på vegne av Norges Kaninforenig og Dyrebeskyttelsen Norge.

10. januar 2014

Virkeligheten bak angoragenseren

Dersom du har en facebook-konto så anbefaler vi at du ber om å få bli medlem av gruppa "Den store kaninboka". Gruppa har blitt et flott møtested for engasjerte kanineiere og andre med interesse for kanin. Her deles mange gode tips og triks, kunnskap, sorg og glede i hverdagen.

Gruppen finner dere her:

Utfordringer knyttet til salg av dyr i butikker

Intervju i VG+ med leder Marit Emilie Buseth i Norges Kaninforening.

22. desember 2013

Nyhetssak nr4

lorem ipsum sic dolores...

Virkeligheten bak angoragenseren

Leserinnlegg som sto på trykk i mange medie i hele Norge om de sjokkerende avsløringene rundt angorapelsproduksjonen. Av leder Marit Emilie Buseth og nestleder Hege Johansen.