Kurs og foredrag

Norges Kaninforening tilbyr nå kurs for dyrebutikker. Ansatte får en helhetlig kunnskap om kaniner og vil i tillegg til å sørge for bedre hold av eventuelle dyr i butikken, bli i stand til å gi god og velferdsorientert informasjon til kunder.

Kursdeltagere får en bred forståelse av artens sosiale adferd, sosiale behov, fysiologiske behov, samt informasjon om sykdom og pleie. Ny kunnskap fra den kommende boka Rabbit Behaviour, Health and Care er inkludert, samt praktiske tips og anbefalte produkter man kan selge.

Kurset har fått gode tilbakemeldinger og anbefales av butikker som har hatt en kanindag med Norges Kaninforening. Leder av Norges Kaninforening, Marit Emilie Buseth, er foredragsholder. Hun er forfatter av Den store kaninboka (2010) og den kommende Rabbit, Behaviour, Health and Care (2014) og har i mange år jobbet med rådgivning og kunnskapsformidling.

Norges Kaninforening vil jobbe sammen med dyrebutikker, dyreklinikker og veterinærer for å øke den generelle kompetansen i ulike fagmiljø, så vi sammen kan heve artens velferd.

Navn *

E-post *

Telefon *

Tema *

Melding *

Din melding er sendt, takk!